Використання «електричної» платформи VW Group вже стає гарною традицією для всіх брендів що зібрані у складі німецького концерна. Сучасна та ефективна база може дуже гнучко трансформуватись, не змінним лише залишаеться електричні компоненти. Таким чином досягається уніфікація та подальше здешевлення автомобіля. Новий Skoda Enyaq має скромні габарити та вписується у клас компактних кроссоверів. При загальній довжині у 4 метри та 64 сантиметри, колісна база дорівнює 2 метрам та 76 сантиметрам. На відміну від VW ID.4 чеський варіант під назвою Skoda Enyaq отримав більш агресивний стайлінг екстер҆ єра. Також цікавішим виглядають передня оптика та колісні диски діаметром від 19 до 21 дюйма.
На старті продажів Skoda Enyaq можна буде придбати у двох модифікаціях в залежності від потужності та дальності ходу. Базовий кроссовер з двигуном на 177 к.с. та акумулятором 62 кВт-год, який може прискорюватись з 0 до 100 км/год лише за 8,7 секунд. Більш просунута версія має в своєму активі акумулятор на 82 кВт-год та електродвигун потужністю 200 к.с. Така комбінація дозвлить долати першу сотню всього за 8,5 секунд при цьому запас хода складе 450 км. В наступному році очікується вихід на ринок модифікації Enyaq vRS, під капотом якої працюватиме силова установка на 300 к.с., що дозволить прискорюватись з місця до швидкості у 100 км/год за 6,2 секунди.
В середині Enyaq панує техно настрій, який повністю відповідає сучасним тенденціям в автомобілебудуванні. Перед очима водія встановлено невеликий екран панелі приладів, на який виводиться лише корисна для водія інформація. За мультимедійні можливості відповідає центральний 13-дюймовий екран. На перший погляд якість матеріалів оздоблення на високому рівні, тому в максимальних комплектаціях все виглядає непогано.
Європейський ринок постійно змінюється і поява такої моделі як Skoda Enyaq повинно серьозно вплинути на основних гравців. На сьогодні, саме електричні кроссовери є найбільш переспективним класом нових автомобілів…